Vanwege de verwachte hoge temperaturen haalt afvalinzamelaar Remondis deze week het afval eerder op dan gebruikelijk. Het gaat om de periode van maandag 22 juni tot en met vrijdag 26 juni.
Inwoners wordt gevraagd hun container op de inzameldag uiterlijk om 06.00 uur aan de straat te zetten. Door de vroege start van de werkzaamheden kunnen de medewerkers van de afvaldienst de warmste uren van de dag zoveel mogelijk vermijden.
Wie de container later buiten zet, loopt het risico dat deze al is overgeslagen. Daarom adviseert Remondis om de container de avond voorafgaand aan de inzameling al klaar te zetten.









