Motortoerclub Rol-On maakt zich op voor tweede rit van het seizoen

Motortoerclub Rol-On gaat zondag 10 mei opnieuw de weg op. Na een geslaagde eerste rit van het seizoen, waarbij acht nieuwe vaste rijders en één bijrijder aansloten, staat nu de tweede rit op het programma.

De route is opnieuw uitgezet door ervaren rijders van de club. Deelnemers kunnen rekenen op een mooie tocht met afwisselende wegen, fijne bochten en vooral veel rijplezier. Bij goed weer belooft het een prettige ochtend te worden voor iedereen die graag samen motorrijdt.

De motoren verzamelen bij de molen aan de Grote Brink in Rolde. Het vertrek is om 09.30 uur en de groep verwacht rond 13.00 uur weer terug te zijn. De organisatie vraagt deelnemers om op tijd aanwezig te zijn en met een volle tank te komen.

Ook niet-leden zijn van harte welkom om vrijblijvend mee te rijden en kennis te maken met de club. Er zijn geen kosten en geen verplichtingen aan verbonden. Het gaat vooral om samen rijden, de sfeer proeven en genieten van een ontspannen motortocht.

Wie nieuwsgierig is naar rijden in groepsverband, of gewoon een mooie aanleiding zoekt om de motor te pakken, kan zondag 10 mei aansluiten bij Motortoerclub Rol-On.

Bericht delen via...:

WhatsApp
Facebook
LinkedIn
X
Email

Heb je een nieuwsitem of aanvulling op bovenstaande?
Laat het gerust weten in een mail naar de redactie!

Agenda voor deze maand

juni

do25jun10:0011:30Huiskamer OOR10:00 - 11:30

vr26jun18:30Documentaireavond over gezonde bodem18:30