Steun The Greenmonster: Club van 20 & 50 gaat door

The Greenmonster

Het raceseizoen staat weer voor de deur. Met het Hemelvaartsweekend in aantocht maakt team The Greenmonster zich op voor de eerste wedstrijd van 2026. Achter de schermen wordt er al weken hard gewerkt om dit seizoen weer een stap sneller te zijn dan vorig jaar.

Die ambitie brengt echter ook de nodige kosten met zich mee. Daarom zet het team opnieuw de Club van 20 & 50 voort. Met een bijdrage van €20 of €50 kunnen supporters het team helpen om deze bijzondere en technische hobby mogelijk te maken.

Als dank worden donateurs – desgewenst anoniem – vermeld op het “Club van 20 & 50”-bord in het rennerskwartier tijdens de races. Daarnaast zijn supporters op wedstrijddagen van harte welkom in de tent van The Greenmonster voor een hapje, een drankje en een goed stuk gezelligheid.

Racekalender 2026

Het seizoen trapt af op zondag 17 mei in Sint Isidorushoeve (Overijssel). Deze eerste wedstrijd zet direct de toon voor het kampioenschap.

Daarna volgen:

  • 14 juni – Ospel (Limburg)
  • 28 juni – Afferden (Gelderland)
  • 12 juli – Yde de Punt (Drenthe)
  • 23 augustus – Mariënvelde (Gelderland)
  • 13 september – Tzum (Friesland), de grote finale


Met wedstrijden door het hele land belooft het opnieuw een mooi en spannend seizoen te worden.

Wie het team wil steunen of interesse heeft in andere sponsormogelijkheden, kan contact opnemen met The Greenmonster. Voor meer informatie of een donatie kan gekeken worden op https://www.facebook.com/thegreenmonster47

Het team bedankt alle supporters alvast en hoopt velen van hen langs de baan te zien dit seizoen.

Bericht delen via...:

WhatsApp
Facebook
LinkedIn
X
Email

Heb je een nieuwsitem of aanvulling op bovenstaande?
Laat het gerust weten in een mail naar de redactie!

Agenda voor deze maand

juni

do25jun10:0011:30Huiskamer OOR10:00 - 11:30

vr26jun18:30Documentaireavond over gezonde bodem18:30